Menu
Your Cart

Αλλαγές & Επιστροφές

 

ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

 

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα? Πως διατηρώ το δικαίωμα υπαναχώρησης?

  • Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας άμεσα για να ζητήσετε ολική ή μερική ακύρωση της παραγγελίας σας. 

  • Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, επιστροφής της παραγγελίας εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής χωρίς να μας κάνετε γνωστό τον λόγο επιστροφής της. Τα χρήματα επιστρέφονται εντός 5 εργάσιμων ημερών στο σύνολό τους ( συμπεριλαμβανομένου και το κόστος αποστολής ) Εναλλακτικά, η επιστροφή μπορεί να γίνει στο φυσικό μας κατάστημα στον Πειραιά, επί της οδού Αγ. Κωνσταντίνου 13, Τ.Κ 18532 μόλις 50 μέτρα από την στάση μετρό Δημοτικό Θεάτρο. 

  • Πριν στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς, σας παρακαλούμε θερμά να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με mail για να μας ενημερώσετε.  Tηλέφωνο: 210.4115710 - 210.4115810 –   email : info@sodi.gr

  • Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, παρακαλούμε να περιμένετε την παραλαβή της και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας τηλεφωνικά ή με mail, για να ζητήσετε την επιστροφή της. 

  • Τα προϊόντα αλλάζονται στην τρέχουσα τιμή τους. Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.

  • Σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και με όλα τα συνοδευτικά παραστατικά του. Η κατάσταση του προϊόντος θα ελεγχθεί πριν γίνει η αντικατάστασή του.Αλλαγές δεν γίνονται, για τα προϊόντα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους όρους επιστροφής της εταιρείας.

  • Στις αλλαγές δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Έχω παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα, τι να κάνω?

  • Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι ίδιο με εκείνο που παραγγείλατε στο κατάστημά μας, αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη για την επιστροφή του. Παράλληλα θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημά μας για να προβούμε στις κατάλληλες διαδικασίες αλλαγής του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το κατάστημά μας.
  • Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και με όλα τα συνοδευτικά παραστατικά του. Η κατάσταση του προϊόντος θα ελεγχθεί πριν γίνει η αντικατάστασή του.

  • Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται, για τα προϊόντα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους όρους επιστροφής της εταιρείας.

  • Αν δεν επιθυμείτε αλλαγή σε προϊόν αλλά επιστροφή χρημάτων, τότε αυτή θα πιστωθεί σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.

 

Έχω παραλάβει ελαττωματικό ή σπασμένο προϊόν, τι να κάνω?

  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Αν το προϊόν που παραλάβατε έχει οποιοδήποτε ελάττωμα είναι αποκλειστική ευθύνη του καταστήματός μας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το κατάστημά μας. Θα φροντίσουμε άμεσα την αντικατάστασή του, έτσι ώστε να μην ταλαιπωρηθείτε.
  • Στην περίπτωση που δεν μπορεί να γίνει άμεση αντικατάσταση λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος και δεν επιθυμείτε αλλαγή σε κάποιο άλλο προϊόν, τότε μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.