Menu
Your Cart

Αλλαγές & Επιστροφές

ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα?


  • Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας άμεσα για να ζητήσετε συνολική ακύρωση της παραγγελίας σας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε δεδομένου ότι έχει πιστωθεί ο λογαριασμός σας μόνο με το χρηματικό ποσό της προηγούμενης παραγγελίας και όχι με τα έξοδα αποστολής.

  • Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, παρακαλούμε να περιμένετε την παραλαβή της και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας τηλεφωνικά ή με mail, για να ζητήσετε την επιστροφή της. Εδώ πρέπει να σας πούμε ότι τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

  • Τα προϊόντα αλλάζονται στην τρέχουσα τιμή τους. Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα που είναι σε προσφορά.

  • Σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και με όλα τα συνοδευτικά παραστατικά του. Η κατάσταση του προϊόντος θα ελεγχθεί πριν γίνει η αντικατάστασή του.Αλλαγές δεν γίνονται, για τα προϊόντα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους όρους επιστροφής της εταιρείας.

  • Επίσης, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στο φυσικό μας κατάστημα και να κάνετε επιτόπου την αλλαγή σας.

  • Στις αλλαγές δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.


Πως μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα?


  • Πριν στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς, πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με mail.

    Tηλέφωνο: 210.4115710 - 210.4115810 – mail : info@sodi.gr


Έχω παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα, τι να κάνω?


  • Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι ίδιο με εκείνο που παραγγείλατε στο κατάστημά μας, αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη για την επιστροφή του. Παράλληλα θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημά μας για να προβούμε στις κατάλληλες διαδικασίες αλλαγής του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το κατάστημά μας.

  • Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και με όλα τα συνοδευτικά παραστατικά του. Η κατάσταση του προϊόντος θα ελεγχθεί πριν γίνει η αντικατάστασή του.

  • Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται, για τα προϊόντα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους όρους επιστροφής της εταιρείας.

  • Αν δεν επιθυμείτε αλλαγή σε προϊόν αλλά επιστροφή χρημάτων, τότε αυτή θα πιστωθεί σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.

  • Τα έξοδα αντικαταβολής δεν επιστρέφονται.


Έχω παραλάβει ελαττωματικό ή σπασμένο προϊόν, τι να κάνω?


  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Αν το προϊόν που παραλάβατε έχει το οποιοδήποτε ελάττωμα, είναι αποκλειστική ευθύνη του καταστήματός μας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το κατάστημά μας. Θα φροντίσουμε άμεσα την αντικατάστασή του, έτσι ώστε να μην ταλαιπωρηθείτε.

  • Στην περίπτωση που δεν μπορεί να γίνει άμεση αντικατάσταση λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος και δεν επιθυμείτε αλλαγή σε κάποιο άλλο προϊόν, τότε μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό που θα μας υποδείξετε και θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.